product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
5 based on 102 votes
Brand Name
Wrona it
Product Name
Wrona it opinie
Nowości i zmiany w Google Ads – kwiecień 2024 - Specjaliści Google Ads

Group 61

Google

4.9

Opinie zweryfikowane przez Google

Specjalista Google Ads   >   Aktualności   >   Nowości i zmiany w Google Ads – kwiecień 2024

Nowości i zmiany w Google Ads – kwiecień 2024

W kwietniu wprowadzono wiele nowości i zmian dla reklamodawców GA. To był miesiąc pod znakiem nowych oznaczeń w wyszukiwarce – wiele z nich nadal znajduje się w fazie testów. Sprawdź, co wprowadziło Google, by pozostać na bieżąco z nowinkami w branży.

1. Na niektórych kontach GA w sekcji „Reklamy” pojawiła się zakładka „Skuteczność konwersji”.

2. Google testuje nowy format reklam w wyszukiwarce

Nowy format reklam wyświetla się na suwaku lub karuzeli, która umożliwia przesuwanie różnych reklam zamiast ich przewijania.

3. Ogłoszono plan uruchomienia pilotażowego programu określania stawek na podstawie zysku

Tzw. profit bidding ma ruszyć jeszcze w drugim kwartale roku.

4. Google zacznie wydawać rekomendacje odnośnie połączeń z Display & Video 360

Rekomendacje wprowadzono z myślą o reklamodawcach niepołączonych z Google Analytics.

5. Dodano nową funkcję GA umożliwiającą skanowanie kodu QR
Kod QR umożliwia nawiązywanie połączeń lub wysyłanie wiadomości mailowych oraz SMS.

6. Wprowadzono kilka dodatkowych oznaczeń w wyszukiwarce

„Related to your search” pod głównymi reklamami produktowymi,
„People also consider” pod płatnymi wynikami wyszukiwań,
„Sponsored” przy reklamach,
„Najlepiej sprzedające się” lub „Ostatnio kupiono X sztuk” w reklamach produktowych.
Reklamodawcy obawiają się, że w ten sposób wyszukiwarka nakłania ich do udziału w reklamach konkurencji.

7. Dodano opcję automatycznego skracania wideo

Funkcja „Krótszy film” jest dostępna w kampaniach video.

8. Google i największa na świecie grupa reklamowa ogłaszają współpracę w zakresie AI

Roboty Google zaczną tworzyć reklamy marek takich jak Coca-Cola, L’Oréal i Nestlé. Będą generować skrypty dla lektorów, identyfikacje wizualne produktów i wiele innych.

9. CSS Summit 2024

10 kwietnia 2024 odbyło się wydarzenie „CSS Summit 2024” organizowane dla porównywarek cen działających w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Szwajcarii.

10. Identyfikator opinii

Od 8 lipca 2024 roku zacznie obowiązywać atrybut „Identyfikator opinii”, w przypadku przesyłania plików danych z opiniami o produktach.

11. Zaktualizowano specyfikację danych produktów w Merchant Center

W celu podniesienia jakości informacji o produktach płatnych i bezpłatnych dodano nowe atrybuty, takie jak cena minimalna, próg bezpłatnej dostawy, metoda odbioru (opcjonalna dla reklam lokalnych). Usunięto atrybut dotyczący klasy efektywności energetycznej.

12. Dodano funkcję promowania pojazdów z opcją leasingu na stronach docelowych

Reklamodawcy mają możliwość prezentowania obok siebie różnych opcji leasingu.

13. Udostępniono nowy format reklam automatycznych „Ad Intents”

Nowy format zawiera linki i anchory do treści witryn wydawców. Wyświetla reklamy kontekstowe i wyniki wyszukiwania w oknach dialogowych.

14. Nowe ostrzeżenie w raportach GA

Pojawiło się nowe ostrzeżenie w raportach Google Ads: „Lokalizacja wyszukiwania nie odpowiada ustawieniom kierowania na lokalizację w tej kampanii”.

15. Reklamodawcy Google Demand Gen zyskali nowe funkcje kreatywne oparte na AI

Dzięki nim mogą tworzyć obrazy generatywne w kilku krokach.

16. Google testuje zamianę przycisku „Zadzwoń” w reklamach GA, w tym usług lokalnych

Zamiast niego będzie przycisk „Pobierz numer telefonu”, który precyzyjniej nazywa tę funkcję.

17. Google opracowuje dwuprzeskokowy serwer proxy, aby zwiększyć prywatność użytkowników przeglądarki Chrome

Może mieć to wpływ na reklamodawców. Wśród potencjalnych konsekwencji wskazuje się m.in. konieczność kierowania reklam na regiony wyznaczone przez Google.

18. Wyświetlanie roku założenia firmy przy reklamach

W fazie testów znajduje się automatyczne rozszerzenie reklam w Google Ads, które pokazuje rok założenia firmy przy reklamach.

19. Udostępniono wersję 16.1 interfejsu Google Ads API

Aktualizacja uwzględnia m.in. zasoby zapytań dla generowania popytu, więcej szczegółowych usług lokalizacyjnych, symulację stawki docelowego ROAS i wiele innych.

kontakt

Zapraszamy do kontaktu

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00.

Skorzystaj z formularza

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu otrzymania oferty zgodnie z treścią polityki prywatności.

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Dom.

    Dane Kontaktowe

    Najszybszą formą kontaktu jest formularz kontaktowy. Nie mamy stałego cennika, każdy projekt wyceniany jest osobno. Ze względu na pandemię proponujemy odbycie spotkania wideo-online (Google Meet / MS Teams).

    • Czy istnieje możliwość osobistego spotkania ?

    • Jak długo trzeba czekać na ofertę?

    • Na jaki okres podpisywana jest umowa?

    Google

    4.9

    Opinie zweryfikowane przez Google

    Jesteśmy oficjalnym partnerem:

    konsultacja online

    Wybierz dogodny termin

    • Jeśli nie potrzebujesz stałego, miesięcznego wsparcia w przypadku obsługi reklam Google Ads a jedynie konsultacji wybierz dogodny dla siebie termin i zapłać on-line.
    • Konsultacje odbywają się w formie wideo-spotkań przy użyciu Google Meet / Skype / MS Teams.
    • Koszt godzinnej konsultacji wynosi 249 pln brutto
    • Koszt 30 minutowej konsultacji telefonicznej wynosi 99 pln brutto
    Call Now Button

    Dobra oferta dla Twojej firmy

    Prześlij szczegóły dotyczące Twojego biznesu. Wiemy jak Ci pomóc i nie zrujnować Twojego budżetu :)

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu otrzymania oferty zgodnie z treścią polityki prywatności.

      Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Klucz.