-
Branża: usługi hydrauliczne
Sieć wyszukiwania Google
-
Link building
Kampania Google Ads
-
Pozycjonowanie / SEO
Copywriting SEO
-
Strona na Wordpress
Analityka i konwersje
Doskonale przygotowana strona internetowa
Klient zgłosił się do nas w 2018 roku gdy zakładał biznes. Naszym zadaniem było wykonanie strony internetowej oraz rozpoczęcie pozycjonowania i kampanii Google Ads. Cele postawione przez Klienta to: wysokie pozycje w wyszukiwarce oraz duża liczba telefonów na bardzo konkurencyjnym krakowskim rynku. Jesteśmy zawodowcami i nie ma dla nas spraw niemożliwych – przyjęliśmy wyzwanie i rozpoczęliśmy projekt.
Strona internetowa została wykonana w oparciu o system WordPress z naciskiem na urządzenia mobilne, doskonałą optymalizację pod kątem SEO a także szybkość działania i wczytywania witryny. Serwis hostujemy na naszym serwerze wspierającym Lite Speed Cache oraz Redis – dzięki temu strona ładuje się błyskiwcznie co ma bardzo duże znaczenie w SEO oraz Google Ads.
SEO i linkbuilding czyli pozycjonowanie lokalne
Kolejnym krokiem były działania SEO – dokładny research wskazał, że w tej branży pozycjonowanie ma sens tylko dla kilku słów kluczowych. Ustaliliśmy strategię działania i rozpoczęliśmy proces linkbuildinu oraz budowy zaplecza SEO. W ciągu 6 miesięcy od startu projektu osiągnęliśmy pozycje w TOP 10, kolejne miesiące to dalsze prace i jeszcze lepsze wyniki – wszystkie pozycjonowane frazy mamy w TOP 5 co przekłada się na bardzo duży ruch i liczbę zleceń.
Przygotowanie i prowadzenie kampanii Google Ads
Stworzyliśmy kampanię Google Ads – tutaj cel postawiony przez Klienta to tylko 1 miejsce w wynikach płatnych, ponieważ to ono generuje najwięcej zleceń i telefonów. Musieliśmy także wymyśleć ciekawe i zachęcające do kliknięcia treści reklam oraz ustawić – co oczywiste śledzenie konwersji (kliknięcie w telefon na wersji mobilnej) – 95% ruchu w tej branży pochodzi z telefonów. Dzięki naszemu know-how i technicznej wiedzy udało nam się także wyeliminować spory % nieprawidłowych kliknięć od konkrencji.