Google Ads Cennik
Google Ads cena, cennik. Ile kosztuje reklama w Google Ads? Na to pytanie trudno jednoznacznie odpowiedzieć, ponieważ koszty reklamy w Google składają się z budżetu reklamowego przeznaczonego na kliknięcia / wyświetlenia reklam, a także prowizji i opłat dla agencji za profesjonalne prowadzenie kampanii Google Ads.
W naszej agencji rozumiemy, że klarowność i przejrzystość cen to klucz do podjęcia mądrej decyzji biznesowej. Dlatego na tej podstronie przybliżamy temat "Google Ads Cennik" i wskażemy, jakie czynniki wpływają na koszty reklamy w Google Ads.
Prowadzenie kampanii Google Ads Cennik
Ile kosztuje skuteczne prowadzenie kampanii Google Ads? Jaka cena za obsługę Google Ads? Ile bierze agencja za Google Ads? Nasza agencja specjalizuje się w optymalizacji kampanii Google Ads, dostosowując się do potrzeb i budżetu Klienta. Przygotowaliśmy przejrzysty orientacyjny cennik usług związanych z prowadzeniem kampanii Google Ads (prowadzenie Google Ads cennik).
Google Ads Cennik
Rodzaj kampanii | Budżet wpłacany na konto Google (minimalny) | Prowizja agencji (netto + 23%VAT) |
---|---|---|
Lokalna kampania dla firmy usługowej | 1000 PLN | 499 PLN |
Kampania ogólnopolska dla firmy usługowej | 3500 PLN | 899 PLN |
Kampanie dla sklepów internetowych | 5000 PLN | 1299 PLN |
Uwaga: zaprezentowane w cenniku ceny oraz kwoty za kampanie są orientacyjne. Dokładne wyceny i oferty przygotowywane są indywidualne dla każdego Klienta.
Specjalista Google Ads - obsługa Google Ads
Specjalista Google Ads profesjonalnie prowadzi kampanie reklamowe Google Ads optymalizując koszty reklamy, dbając jednocześnie o efektywność reklam.
Google Ads Cennik zależy od wielu czynników m.in takich jak konkrencyjność branży czy wielkość miasta, w której prowadzona jest działalność a także od prowizji agencji Google Ads i czasu pracy specjalistów Google Ads.
Każdy projekt nadzoruję osobiście
- właściciel, specjalista Google Ads i SEO Maciej Wrona
Napisz do mnie
Dlaczego wybór właściwej agencji Google Ads ma znaczenie?
-
Prowadzenie kampanii Google Ads to skomplikowany proces, który wymaga zarówno wiedzy eksperckiej, jak i doświadczenia praktycznego. Nieodpowiednie zarządzanie kampanią może prowadzić do marnowania budżetu i niskiej efektywności reklam. To dlatego wybór odpowiedniej agencji jest kluczowy dla osiągnięcia sukcesu w marketingu internetowym, w tym przypadku w wyszukiwarce Google.
Prowadzenie kampanii Google Ads cennik mamy bardzo atrakcyjny, dlatego często też lepiej zapłacić prowizję agencji, której praca pozwoli na efektywniejsze wydawanie budżetu, tymsamym lepsze efekty i oszczędności.
-
Nasza agencja z doświadczonymi specjalistami od Google Ads, oferuje pełne wsparcie w zakresie profesjonalnego prowadzenia i obsługi kampanii Google Ads. Koncentrujemy się na maksymalnej efektywności prowadzonych działań marketingowych, nasza oferta jest kompleksowa, zawsze doradzamy i sugerujemy najlepsze rozwiązania w celu wysokiej skuteczności reklam Google Ads. Stawiamy na długofalową i wieloletnią współpracę.
Prowadzenie kampanii Google Ads cennik zaczyna się od 500zł netto / miesięcznie dla małych i lokalnych.
Kampania Google Ads Cennik – koszty reklamy w Google
Koszty reklamy w Google składają się z kilku elementów, które obejmują zarówno budżet wpłacany do Google, jak i prowizję naszej agencji Google Ads. Oto główne składniki kosztów reklamy w Google
- Budżet reklamowy:
- Jest to kwota, którą zasilane jest konto Google Ads (przelew lub dodanie karty). Możemy określić dzienny lub miesięczny budżet reklamowy, a Google pobiera opłaty za kliknięcia (CPC – Cost Per Click) lub wyświetlenia (CPM – Cost Per Mille) w zależności od wybranej strategii kampanii. Kwota ta rozliczana jest z reguły raz w miesiącu, lub po przekroczeniu danego limitu (ustalonego salda).
- Prowizja agencji:
- Opłata dla agencji, która zajmuje się prowadzeniem kampanii Google Ads (obsługa Google Ads). Agencja dba o poprawne wyświetlanie reklam i optymalizuje konto reklamowe celem poprawy skuteczności i efektywności. Prowadzenie kampanii Google Ads cennik zaczyna się od 500zł netto miesięcznie.
- Ewentualne koszty dodatkowe:
- Oprócz budżetu reklamowego i prowizji agencji, istnieją koszty dodatkowe związane m.in z: projektowaniem grafik reklamowych, instalacją kodów śledzących (GA4, GTag) oraz innymi usługami jak dodatkowe analizy czy researche. W naszej agencji w przypadku większości projektów usługi wdrażania kodów i analityka jest w cenie opieki nad kampanią.
Pamiętajmy, że składniki kosztów reklamy w Google mogą różnić się w zależności od specyfiki kampanii Google Ads i strategii reklamowej. Warto dokładnie zrozumieć te koszty i śledzić ich wydatki, aby zoptymalizować budżet reklamowy i uzyskać jak najlepsze wyniki z kampanii Google Ads.
Sprawdź także:
faq - Google Ads
Reklama w Google Cennik – pytania i odpowiedzi
-
Ile kosztuje jedno kliknięcie Google Ads?
-
Od czego zależy cena kliknięcia w Google Ads?
-
Co jest lepsze: rozliczenie za konwersje czy kliknięcie?
-
Jakie są modele rozliczeń z Google Ads?
-
Co to jest budżet dzienny Google Ads?
-
Dlaczego Google może pobierać dwukrotność dziennego budżetu reklamowego?
-
Faktura od Google Ads - gdzie ją znaleźć i jak pobrać?
-
Czy inwestowanie w Google Ads jest opłacalne?
-
Ile kosztuje prowadzenie kampanii Google Ads?
-
Ile kosztuje audyt kampanii Google Ads?
-
Za co dokładnie płacę w reklamie Google Ads?
-
Co jest tańsze: pozycjonowanie (SEO) czy Google Ads?
-
Czy mogę zmniejszyć lub zwiększyć budżet reklamowy w trakcie trwania kampanii?
-
Ile kosztuje godzina pracy specjalisty Google Ads?
-
Google Ads Cennik - czy jakość reklamy ma wpływ na cenę kliknięcia?
-
Czy Google Ads jest skuteczny?
Specjalista Google Ads jest do dyspozycji
Napisz do nas