-
Branża: nieruchomości
Sieć wyszukiwania
-
Ilość leadów: 200
Kampania Google Ads
-
Okres: 6 miesięcy
Copywriting sprzedażowy
-
Landing page na WordPress
Analityka i konwersje
Skuteczny landing page sprzedażowy
Pewnie dnia zgłosił się do nas lokalny deweloper, któremu zależało na sprzedaży nowo powstającego osiedla pod Warszawą. Do tej pory sprzedaż prowadził przez portale oraz media społecznościowe. Chciał jednak szybciej zakończyć sprzedaż, ponieważ potrzebował środków na nową inwestycję. Pracę zaczęliśmy od wykonania landing page, na którym przedstawiliśmy szczegółowo ofertę oraz zakres cen. Przy projektowaniu szczególny nacisk położyliśmy na widoczność elementów wzywających do działania dla użytkownika (formularze, przyciski, telefony), które stanowiły podstawę planu przyszłej kampanii Google Ads. Całość wykonana z priorytetem na urządzenia mobilne i optymalizacją czasu ładowania. Niezastąpiony okazał się Lite Speed Cache, dzięki któremu strona wczytuje się błyskawicznie. Mając gotową stronę, zaczęliśmy przygotowania do uruchomienia kampanii.
Nasze know-how i doświadczenie w zakresie Google Ads
Podstawą do uruchomienia kampanii był dokładny research i analiza słów kluczowych oraz określenie konwersji, na które zwykle stawiamy duży nacisk w kampaniach. Dział sprzedaży oczekiwał dużej ilości nowych zapytań o domy, aby dopinać cele sprzedażowe. Dzięki naszemu doświadczeniu i unikalnemu know-how ustawiliśmy w początkowym etapie kampanii (nauka) tryb maksymalizacji liczby kliknięć, aby uzyskać jak największą liczbę kliknięć oraz informacje o średnim CPC i pozycji. Kiedy zebraliśmy odpowiednią liczbę danych, przedstawiliśmy kampanię w tryb ulepszonego CPC pod kątem konwersji, aby zebrać jeszcze więcej przydatnych dla nas danych oraz konwersji. Po odpowiednim upływie czasu przedstawiliśmy kampanię w tryb docelowego CPA aby płacić tylko za konkretne zapytania. W ciągu 3 miesięcy od startu kampanii deweloper dzięki naszym działaniom sprzedał całe osiedle.