product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
5 based on 102 votes
Brand Name
Wrona it
Product Name
Wrona it opinie
18 nowości i zmian w Google Ads – luty 2024 - Specjaliści Google Ads

Group 61

Google

4.9

Opinie zweryfikowane przez Google

Specjalista Google Ads   >   Aktualności   >   18 nowości i zmian w Google Ads – luty 2024

18 nowości i zmian w Google Ads – luty 2024

W lutym 2024 roku Google Ads wprowadziło i zapowiedziało liczne zmiany oraz aktualizacje dla kont reklamodawców. Poniżej wymieniamy kilkanaście najciekawszych modyfikacji w Polsce i na świecie. Sprawdź udoskonalenia, z których możesz korzystać już dziś. Przygotuj się także na te, które pojawią się w niedalekiej przyszłości i zleć prowadzenie kampanii Google Ads firmie WRONA.IT

1. Zmiany w elastycznych reklamach w wyszukiwarce

Wprowadzono zmiany w sposobie wyświetlania elastycznych reklam w wyszukiwarce. Do wyboru są reklamy z jednym nagłówkiem, a także nagłówki i opisy na poziomie kampanii. Można jednocześnie wyświetlać zasoby dodane ręcznie i tworzone automatycznie.

2. Dodano ikony w ustawieniach podtypu kampanii

Dzięki ikonom reklamodawcy mogą bardziej intuicyjnie wybierać miejsca, w jakich mają wyświetlać się ich kampanie, np. w wyszukiwarce, na YouTube czy w Mapach Google.

3. Zmiany w wyglądzie panelu edycji kolumn

Pojawiły się 3 sekcje: Zalecane kolumny, Kolumny niestandardowe i Wszystkie Kolumny.

4. W reklamach hoteli będą wycofane strategie ustalania stawek prowizji za pobyt i konwersje

Ze względu na wrażliwe dane stron trzecich Google wycofuje możliwość ustalania stawek prowizji za pobyt i konwersje. Kampanie z aktywnymi strategiami znikną 31 października 2024 roku.

5. Poziome wyświetlanie reklam tekstowych

Google testuje poziome wyświetlanie reklam tekstowych w wyszukiwarce. Jeśli reklama zawiera grafikę, tekst opisu nie jest w ogóle wyświetlany.

6. Automatycznie tworzone zasoby (ACA) są dostępne w USA i UK

Anglojęzyczni reklamodawcy z USA i Wielkiej Brytanii mogą korzystać z opcjonalnego ustawienia zasobów tworzonych przez generatywną sztuczną inteligencję.

7. Usunięto zakładkę „Połączone konta” w menedżerze danych

Opcje powiązania kont, np. Merchant Center znajdziesz teraz w sekcji „Konfiguracja”, przechodząc do „Menedżera Danych”.

8. Aktualizacja zasad niedopuszczalnych praktyk biznesowych

Za przedstawianie fałszywych informacji, np. podszywanie się pod osoby publiczne, marki lub organizacji, grozi natychmiastowe zawieszenie konta Google Ads i brak możliwości ponownej reklamy w Google. Zasady wejdą w życie w marcu 2024 roku (we Francji w kwietniu 2024 roku).

9. Wybór punktów odbiorów w Merchant Center

Możesz zaoferować swoim klientom szybszą i tańszą wysyłkę. Gwarantuje to konfiguracja opcji dostawy do punktów odbioru w niektórych kontach Google Merchant Center.

10. Google zwraca środki za usterki w kampaniach Display & Video 360

Ze względu na nadmierne obciążenia niektórych kampanii od lipca do grudnia 2023 roku możesz ubiegać się o dodatkowe środki w zamian za przekroczoną kwotę.

11. W Australii wprowadzono nowy typ reklamy pojazdów

Australijscy reklamodawcy z branży motoryzacyjnej od lutego testują reklamy samochodów, które w przyszłości mają być dostępne dla kolejnych krajów. Format reklamy pokazuje zdjęcie samochodu wraz z kluczowymi informacjami: o marce, modelu, cenie, przebiegu.

12. Tłumacz Google na czacie z supportem Google

Od lutego support Google Ads korzysta z narzędzia Google Translate. Zapewnia to sprawniejszą komunikację z agentami bez bariery językowej i łatwiejszy dostęp do nowych rynków.

13. Przyznano statusy Premium na 2024 rok

Co roku Google Ads przyznaje statusy premium dla 3% najlepszych firm, które mogą poszczycić się najlepszym przyrostem i utrzymaniem klientów. Wszyscy kwalifikujący się Partnerzy otrzymali już wiadomości mailowe.

14. Google Analytics 4 daje dostęp do raportu Google Ads

W sekcji raportowania skuteczności na koncie Google Analytics 4 znajdziesz raport dotyczący Google Ads, w którym możesz śledzić i analizować swoje kampanie. Wystarczy połączyć ze sobą oba konta.

15. Nowy interfejs API Google Ads w wersji 16

W API 16 dostępne są nowe funkcje i możliwości efektywniejszego śledzenia skuteczności kampanii. To np. rekomendacje na podstawie określonych przez Ciebie ustawień i informacje o tym, dlaczego reklamy się nie wyświetlają.

16. Google Ads nakłania do korzystania z Performance Max

Ze względu na dążenie do automatyzacji reklam Google Ads wyróżnia kartę PMax na tle innych typów kampanii.

17. Możesz sprawdzić, gdzie wyświetlają się Twoje reklamy PMax

Od marca 2024 roku Google Ads udostępni reklamodawcom raport miejsc docelowych. Sprawdzisz w nim wyświetlanie swoich reklam w sieci partnerskiej.

18. Google Ads testuje nową stronę historii zmian

Niektórzy użytkownicy mają dostęp do bardziej szczegółowej historii zmian wprowadzanych w kampaniach i reklamach.

kontakt

Zapraszamy do kontaktu

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00.

Skorzystaj z formularza

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu otrzymania oferty zgodnie z treścią polityki prywatności.

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Filiżanka.

    Dane Kontaktowe

    Najszybszą formą kontaktu jest formularz kontaktowy. Nie mamy stałego cennika, każdy projekt wyceniany jest osobno. Ze względu na pandemię proponujemy odbycie spotkania wideo-online (Google Meet / MS Teams).

    • Czy istnieje możliwość osobistego spotkania ?

    • Jak długo trzeba czekać na ofertę?

    • Na jaki okres podpisywana jest umowa?

    Google

    4.9

    Opinie zweryfikowane przez Google

    Jesteśmy oficjalnym partnerem:

    konsultacja online

    Wybierz dogodny termin

    • Jeśli nie potrzebujesz stałego, miesięcznego wsparcia w przypadku obsługi reklam Google Ads a jedynie konsultacji wybierz dogodny dla siebie termin i zapłać on-line.
    • Konsultacje odbywają się w formie wideo-spotkań przy użyciu Google Meet / Skype / MS Teams.
    • Koszt godzinnej konsultacji wynosi 249 pln brutto
    • Koszt 30 minutowej konsultacji telefonicznej wynosi 99 pln brutto
    Call Now Button

    Dobra oferta dla Twojej firmy

    Prześlij szczegóły dotyczące Twojego biznesu. Wiemy jak Ci pomóc i nie zrujnować Twojego budżetu :)

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu otrzymania oferty zgodnie z treścią polityki prywatności.

      Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Gwiazdka.