product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
5 based on 102 votes
Brand Name
Wrona it
Product Name
Wrona it opinie
Nowości i zmiany w Google Ads – styczeń 2024 - Specjaliści Google Ads

Group 61

Google

4.9

Opinie zweryfikowane przez Google

Specjalista Google Ads   >   Aktualności   >   Nowości i zmiany w Google Ads – styczeń 2024

Nowości i zmiany w Google Ads – styczeń 2024

Google Ads dynamicznie rozpoczęło 2024 rok, wprowadzając ponad 20 zmian i nowości dla użytkowników. Przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych aktualności, które pozwolą Ci profesjonalnie prowadzić kampanie reklamowe w sieci. Miej na uwadze, że niektóre są jeszcze w fazie testów i pojawiły się tylko na niektórych kontach.

  • Reklamy Usług Lokalnych Google 

Dodano nową opcję „Direct business search”, która umożliwia reklamodawcom wyświetlanie reklam, gdy ktoś bezpośrednio szuka ich marki lub firmy. Specjaliści zwracają uwagę na fakt, że taka opcja jest bezcelowa.

  • Udoskonalone pole analiz (Auction Insights) dla kampanii Performance Max

Od stycznia zobaczysz w nim dane na temat kluczowych reklamodawców, w tym dane porównawcze oraz sekcję „Competitors entering and exiting” w danym zakresie czasu.

  • Zmiana nazwy firmy w zasobach

Pojawiła się opcja umożliwiająca używanie innej nazwy firmy w swoich zasobach. Wystarczy użyć numer rejestracyjny swojego znaku towarowego.

  • Zakładka „Rozwiązania” (Solutions)

W sekcji „Działania zbiorcze” znajdziesz m.in. podsumowanie konta, elastyczne budżety, wspólną listę wykluczeń, skuteczność reklamy i wykrywanie anomalii na koncie.

  • Testy beta 3 nagłówków i 2 opisów na poziomie kampanii

Będzie można wyświetlać je o określonych porach lub przeklejać do wybranych pozycji.

  • Tworzenie kampanii reklamowej w YouTube Studio

Istnieje możliwość tworzenia prostych kampanii reklamowych dla filmów w YouTube Studio, bez konieczności korzystania z panelu Google Ads. 

  • Zmieniono nazwę „Grupy komponentów” na „Grupy plików”

Zmiana dotyczy kampanii Performance Max. 

  • Zapowiedziano aktualizację zasad Google Ads dla zdarzeń o charakterze wrażliwym

Google zaktualizowało zasady dotyczące zdarzeń o wrażliwym charakterze, takich jak konflikty zbrojne, masowe akty przemocy czy zdrowie publiczne. Zapowiedziano wprowadzenie ich w życie od lutego.

  • Wprowadzono możliwość usuwania automatycznie tworzonych zasobów

Taka opcja pojawiła się w kampaniach Performance Max.

  • Usuwanie automatycznie tworzonych materiałów video

Formularz i opiekun Google pozwalają usuwać automatycznie tworzone materiały wideo w kampanii Performance Max.

  • Zmiany w zakresie prywatności i przepisów dotyczących trybu uzyskiwania zgody

Reklamodawcy są zobowiązani do przesyłania Google możliwych do zweryfikowania sygnałów zgody użytkowników, aby utrzymać skuteczność kampanii wyświetlanych w Europejskim Obszarze Gospodarczym.

  • Ulepszone skalowanie obrazów

Sztuczna inteligencja automatycznie zwiększa rozmiar zbyt małych obrazów wgrywanych do reklam, przeciwdziałając utracie jakości grafik.

  • Statystyki zmiany skuteczności

Reklamodawcy zyskali możliwość wyboru kategorii w „Insights”, m.in. campaigns, portfolios, conversation goals, landing pages, targeted locations, when your ads showed oraz devices.

  • Google AI

Dla użytkowników Google Ads w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych udostępniono beta model sztucznej inteligencji, który ma pomagać w tworzeniu lepszych kampanii w sieci. Google AI współpracuje z Gemini. Może generować m.in. odpowiednie treści tekstowe i obrazy dostosowane do Twojej kampanii.

  • Testowanie etykiet „Wysoko oceniane”

W Stanach Zjednoczonych reklamy usług lokalnych mogą mieć oznaczenie „Google Screened”, co wyróżnia wyniki wyszukiwania z wysokimi ocenami użytkowników.

  • Podobne wyniki produktowe

W reklamach produktowych Google testuje nową sekcję, która wyświetla produkty podobne do wcześniej klikanych. 

  • Łatwiejszy wybór celów dotyczących marki

Wcześniejsze cele „Świadomość i zasięgi marki” oraz „Rozważenie zakupu produktu danej marki” zawarto w jednej sekcji o nazwie „Zwiększenie świadomości marki i szansy na rozważenie zakupu”.

  • Możliwość wyboru reklamy z produktami i obrazem lub filmem

Do reklamy generującej popyt możesz wybrać produkty i obraz, produkty i film lub same produkty.

  • Nowy wygląd raportu analizy aukcji w kampaniach Performance Max

W „Statystykach” kampanii Performance Max znajdziesz nowy raport analizy aukcji. Znajdziesz w nim najlepszych reklamodawców, z którymi możesz porównać dane. 

  • Nowy format wyświetlania reklam w wyszukiwarce

Dla reklam w wyszukiwarce pojawiła się możliwość wyboru nowego formatu, który ma postać karty z grafiką, adresem strony i krótkim tekstem.

  • Włączanie i wyłączania feedu produktowego

W kampanii generującej popyt możesz włączać i wyłączać feed produktowy bez konieczności tworzenia nowej kampanii.

 

kontakt

Zapraszamy do kontaktu

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00.

Skorzystaj z formularza

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu otrzymania oferty zgodnie z treścią polityki prywatności.

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Samolot.

    Dane Kontaktowe

    Najszybszą formą kontaktu jest formularz kontaktowy. Nie mamy stałego cennika, każdy projekt wyceniany jest osobno. Ze względu na pandemię proponujemy odbycie spotkania wideo-online (Google Meet / MS Teams).

    • Czy istnieje możliwość osobistego spotkania ?

    • Jak długo trzeba czekać na ofertę?

    • Na jaki okres podpisywana jest umowa?

    Google

    4.9

    Opinie zweryfikowane przez Google

    Jesteśmy oficjalnym partnerem:

    konsultacja online

    Wybierz dogodny termin

    • Jeśli nie potrzebujesz stałego, miesięcznego wsparcia w przypadku obsługi reklam Google Ads a jedynie konsultacji wybierz dogodny dla siebie termin i zapłać on-line.
    • Konsultacje odbywają się w formie wideo-spotkań przy użyciu Google Meet / Skype / MS Teams.
    • Koszt godzinnej konsultacji wynosi 249 pln brutto
    • Koszt 30 minutowej konsultacji telefonicznej wynosi 99 pln brutto
    Call Now Button

    Dobra oferta dla Twojej firmy

    Prześlij szczegóły dotyczące Twojego biznesu. Wiemy jak Ci pomóc i nie zrujnować Twojego budżetu :)

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu otrzymania oferty zgodnie z treścią polityki prywatności.

      Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Klucz.